11 Ağustos 2011 Perşembe

Defendor



Woody Harrelson harika bir adam. Asimetrik yüzünde çok acayip mavi gözleri var. Sanırım ilk aklımızda kalan Ahlaksız Teklif’teki hali (en azından yaş itibariyle benim öyle). Daha sonra hangi filmde görsem “aaa!! Woodyyy!!” diye sevinmişimdir. Adam girdiği filmi aydınlatıyor. Acayip bir gülümsemesi var. O gülüyor, ben de gülüyorum.

Bir kaç dakika göründüğü filmlere bile ışık katan bu adam, Defendor’u almış götürmüş. Ben izleyeli bir kaç ay oldu ama film 2009 da yapılmış ve bize hiç uğramamış. Dvd olarak da satışı olmadığından ancak internet aracılığıyla ulaşabileceğiniz bir film.

Kendini süper kahraman sanan,
her anlamda saf Arthur, o “insan” haliyle patadakütede dalıyor suçla savaşa. İlk saniyede başlayan merak duygusu, ardından gelen komik olayların yarattığı şaşkınlık ve bir anda aslında çok farklı bir drama tanık olduğunu farketmeyle film bir sarıyor, sonuna kadar.

Çok etkilendim ben bu filmden. Küçüklüğümde ben de bir süper kahraman olabileceğime inanırdım. Aslında herkes o değişik duyguyu ara ara hisseder. Edebiyat, sinema ve çizgiroman’ın o büyülü dünyası varken, güçlü olmak, farklı olmak, hayran olunan olmak varken, kim istemez ki? Anca o hikayelerde okunur işte “Ben de diğerleri gibi normal bir çocuk olmak istiyorum” martavalı. Hadi ordan!



Not: Harrelson aslan burcuymuş. Ne bekliyordum ki, tabii ki ışık saçacak! Mi-yauvv!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çevir/Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...